Que sera, sera

Det som skjer, det skjer

Det som skjer, det skjer..

Skrevet av Anita den januar 13, 2007

allikin.jpgDet hender i angstfylte stunder at jeg begynner å synge Que sera, sera inni meg. Ja, jeg nynner visst også. Jeg antar at å starte en blogg fremkalte en  porsjon angst i meg, med tanke på hva jeg valgte å kalle den.

 Her har jeg muligens tenkt til å putre om kjedelige, dagligdagse ting. Eller kanskje jeg slenger ut velvalgte gloser om noe som engasjerer meg. Antagelig kommer en salig blanding om alt, eller muligens ingenting.

Uansett håper jeg at du finner en slags verdi i å lese akkurat min blogg. Selv om.

21 svar til “Det som skjer, det skjer..”

  1. Beate sagt

    Hei!

    Der var du og, jo!

  2. allikin sagt

    Ja, nå er vi mange.

    (Hvem er du?)

  3. Avil sagt

    Beate er jo vår egen Beate fra Beates Rasteplass.

  4. allikin sagt

    Ja, jeg fikk en bitteliten fuglelyd i øret.

  5. impen sagt

    Der var du også. Hurra!

  6. turkis sagt

    Jeg blir rent rørt. En stund valfartet vi en hel gjeng til blink. Nå blogger vi. Hva blir det neste? RL-treff? :angst:

  7. Avil sagt

    Hahaha, jeg har da truffet både deg og Impen, turkis. Allikin bor så avsides.

  8. Avil sagt

    You are posting comments too quickly. Slow down.
    *mad*

  9. Prøver du å si at du ikke har truffet meg, Avil?

    Nå ble jeg litt trist.

  10. Avil sagt

    Eg er utruleg stutt på nett.
    Kan eg skulde på at eg var så nervøs og rar at eg trudde det heile var ein draum?

  11. Avil sagt

    Gådd.
    Det same skjedde med nanna, men det har eg ikkje fortald henne.
    Eg trudde verkeleg eg hadde døymt at eg hadde møtt ho. Det er slikt som skjer. Ein gong møtte eg ein verkeleg lekker fyr i Bergen som eg meinte eg måtte ha drøymt om. Det viste seg at me hadde pult. Det blei veldig leit.

  12. allikin sagt

    Jeg får trøste meg med at du drømmer om meg. Minst to ganger. *fniser*

  13. Avil sagt

    Eg kan jo ikkje anna enn å vere open og ærleg på dette: Eg har rett og slett ein teit hjerne.
    (eg har jo rett god sjølvtillit og syns ikkje EG er teit).

  14. allikin sagt

    Nei, jeg skjønner jo at det er meg det er noe galt med, siden folk ikke legger merke til at de treffer meg. To ganger. Tenk å være så kjedelig. *dramaqueen*

  15. allikin sagt

    Hoho! Nå hørtes jeg passe bitter ut.

  16. Avil sagt

    Ja. Det er i grunnen kledeleg. *beundre*

  17. It’s remarkable for me to have a web page, which iss hrlpful designesd for my know-how.

    thanks admin

  18. Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am having troubles with your RSS.
    I don’t understand the reason why I am unable to subscribe to it.

    Is there anybody else having identical RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond?

    Thanks!!

  19. Hi there i am kavin, its myy first time to commenting anyplace, when i read this paragraph i thought
    i could also make comment due to this brilliant paragraph.

  20. This site was… how do you say it? Relevant!! Finally
    I have fouund something that helped me. Kudos!

  21. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Youur site provided us with useful information too work on.
    You’ve performed an impressive task and our whole community might be thankful too you.

Legg igjen en kommentar

 
Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

