Que sera, sera

Det som skjer, det skjer

Drage

Posted by Anita den juni 27, 2007

Jeg har latt meg inspirere av Avil og testet meg på Start.no.

Drage
Du har viljestyrke så det holder! Ingen skal fortelle deg hva som er rett, for du vet fasiten. Du har et enormt temperament, men likevel ganske snill og grei.

 De som kjenner meg vil nok si seg enig.

10 kommentar to “Drage”

  1. Avil said

    Eg syns dette høyrest utruleg bra ut.

    mvh
    Din Største Fan

  2. Allikin said

    Du må mene «eneste fan». LOL.

    Jeg ville heller vært en fe, men jeg antar jeg må innse at jeg aldri har vært og aldri blir. Sukk.

  3. Avil said

    Eg blei eit fe, og syns ikkje det var så stas.

  4. Avil said

    Eg har funne ut at eg kanskje blir meir drageaktig om eg røyker.

  5. *snerp*

  6. Sonja DaA said

    Jeg ble Pegasus. «Folk vil henge med deg fordi du er det mest vidunderlige som finnes!» Disse start-testene kan virkelig gjøre underverker for selvbildet – om man tror på sånt.

  7. Avil said

    Ikkje snerp, då, Allikin.😦

  8. impen said

    Jeg ble Enhjørning: Du er glad i alle dyr og mennesker, og vet at det finnes noe godt i alle. Du er snill og omsorgsfull, selv om du kanskje føler deg litt ensom innimellom. De som ser deg vil få lykke resten av livet =)

  9. Avil said

    Damdidam.

  10. Avil said

    Dam di dam dam dadam da duuud du, duddelu.

    *ventemusikk inspirert av James Bond*

Legg igjen en kommentar

 
