Que sera, sera

Det som skjer, det skjer

Ironi

Posted by Anita den oktober 25, 2007

Ironi er en pussig sak. Noen ganger er det ekstra morsomt. For eksempel når Carl I. får støtte fra «fremmedkulturelle».

Det som er så synd var at det var akkurat dette de var enige om.

11 kommentar to “Ironi”

  1. Mona said

    Jøss, hun lever! ‘dånedimp*

  2. Allikin said

    Nå synes jeg heller du kan kommentere mitt dype, politiske engasjement, i stedet for å komme med sarkastiske tilrop. *snurt*

  3. Allikin said

    Ja, denne posten dreier seg tross alt om ironi og ikke sarkasme.

  4. Mona said

    Jeg bryr meg ikke om politikk og sånn.

  5. Mona said

    Jeg hadde ikke åpnet lenken din altså. Følte jeg for å si nå.

  6. Avil said

    *dåne-imp*

  7. Lin said

    *sjekker puls*

  8. Avil said

    Gog jul, Allikin!

  9. Mona said

    Har google kanskje gått litt til hodet på enkelte?
    Googjul, Allikin!

  10. Avil said

    Og goodt nyttår!

  11. Avil said

    Og vel overstått påske!

Legg igjen en kommentar

 
